sobota, 13 sierpnia 2016

#TROCHĘ O WAS, TROCHĘ O MNIE

Hej kochani!
   Tak jak wspominałam w ostatnim poście, dzisiaj, lepiej poznacie mnie, ale nie tylko na tym się skończy, ponieważ również ja poznam... Was ! :) Ale do tego wrócimy później.
Jest mnóstwo rzeczy o których chciałabym Wam napisać, jednak na razie ograniczę się do 12 faktów.


1. Uwielbiam poznawać nowych ludzi, kocham wyzwania i podróże.
2. Lubię minimalizm, jestem optymistką, ale też perfekcjonistką, co dosyć często mi przeszkadza. ;)
3.Na pytanie typu ,, Co jest Twoim ulubionym ..." nigdy nie odpowiem wymieniając jedną rzecz.
4. Najlepiej spędzony czas, to ten z moimi przyjaciółmi. <3
5.  Mam dosyć dużo pasji, np. gotowanie, muzyka, wolontariat, pisanie opowiadań itd..., teraz też postów na bloga. ^^
6. Nienawidzę się nudzić.
7. Kiedy ktoś mówi mi, że mam czegoś nie robić, bardzo trudno jest mi się powstrzymać od robienia tego.
8. Kiedy chcę się odstresować, to tańczę, a jeśli akurat nie mogę, to biorę słuchawki i słucham muzyki ( w żadnym wypadku liczenie do 10 u mnie się nie sprawdza ) , jednak bardzo trudno wyprowadzić mnie z równowagi. :')
9.Gram na keyboardzie, kocham występować na scenie. Mam duży dystans do siebie. Prawie zawsze jestem uśmiechnięta.
10. Akcje charytatywne, sprawy samorządowe to coś dla mnie.
11. Uwielbiam wywoływać zdjęcia i chować rzeczy do pudełka z pamiątkami, a potem do nich wracać .^^
12.Bardzo często zdarzają mi się śmieszne sytuacje, w których głównym bohaterem jestem oczywiście ja, ale najbardziej lubię się z tego śmiać :')


   No dobra, to było o mnie, ale teraz tak jak napisałam na początku, ja chciałabym poznać Was !
Nie musi to być tak obszerne, wystarczy jak napiszecie w komentarzach o sobie dwa fakty. :*
A jeśli mamy ze sobą coś wspólnego, to nie zapomnijcie o tym napisać!
Bardzo chętnie poczytam o Was !
W tym poście to by było na tyle.

Do zobaczenia !

P.S. W następnym wpisie, opowiem Wam o tym, jak polubić siebie i czy na pewno warto :*

32 komentarze :

  1. Hehe :D Niektóre z punktów na prawdę nas rozbawiły ^^ Mamy tak samo z punktem 1 i 12 :) Super wpis a zdjęcia jeszcze lepsze :3 Pozdrawiamy i ślemy buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam sporo przypałów :D plus lubię rysować szczególnie portrety :d

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Punkty 1,2,3,4,6,10 i 11 mamy wspólne. :* Ja lubię grać w koszykówkę, w tenisa oraz występować na scenie. Czekam na następne posty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz lie my mamy wspólnego, za dużo do pisania! Moja mała dziewczynka z przedszkola, kochaniutka ♥
    Musimy razem potańczyć!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteśmy identyczne, haha ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię być osobą publiczną. Wolontariat, samorząd, ogólne udzielanie się - to cała ja :)

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspólne mamy na pewno to, że ja również kocham poznawać nowych ludzi. Marna ze mnie jednak optymistka. Balansuje na pograniczu pesymizmu, realizmu.:)
    Jeżeli chodzi o punkt 12 - całe moje życie hahaha. Ja mam pełno "cool story" z mojego życia. Człowiek przypał.:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię róż i kocham mojego psa Pulpeta:D
    No i również jestem optymistką jak koleżanka wyżej:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jstem perfekcjonistką i uwielbiam minimalizm :) Świetna koszulka coca cola!
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też jestem perfekcjonistka, jeśli coś robię to od początku do końca, nie lubię zostawiać niczego na później, od niedawna blog jest moim hobby.

    jessicajanuszkiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteśmy totalnie identyczne ^-^
    Pozdrawiam, Weronika
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  12. 1 i 12 to jaa :D
    Zapraszam http://werablogerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też lubię pisać opowiadania :D dlatego Zapraszam do mnie :) www.odcienczerni.pl i fanpage: https://web.facebook.com/odcienczerni1/?ref=bookmarks

    OdpowiedzUsuń
  14. 8,9,10 i 12 ja xD Tyle że gram na gitarze :D
    Świetne fakty.
    Ze mnie czasem mały leniuszek heh :D
    Pozdrawiam i czekam na następne posty
    Justyna~szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dużo Nas łączy, nie wiedziałam, że ktoś może być aż tak uderzająco podobny do mnie :)

    Pozdrawiam,
    Kinga z thefashionandmyself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dużo fajnych rzeczy ;D
    Powodzenia w dalszym blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę że mamy dużo wspólnego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Również uwielbiam minimalizm :) świetny post, uwielbiam czytać notki tego typu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo jesteś wolontariuszem? A pracujesz ze starszymi osobami, dziećmi, pomagasz w organizowaniu jakiś akcji? :)
    Ja też jestem wolontariuszem, w szpitalu, pracuje z dzieciakami na chirurgii :)
    Pozdrawiam, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomagam w organizowaniu różnych akcji i pracuję z dziećmi :)

      Usuń
  20. Mamy wiele wspólnych cech XD Zycze ci powodzenia w blogowaniu zapowiada sie fajny blog obserwuje i czekam na kolejnego posta

    OdpowiedzUsuń
  21. Z wieloma rzeczami mam podobnie ;) Powodzenia w blogowaniu. Życzę Ci, żeby nie brakowało pomysłów i motywacji.

    OdpowiedzUsuń
  22. *O* Troszkę sie dowiedzieliśmy :D Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  23. Mamy dużo wspólnego! Bardzo ciekawy wpis bo można ciebie poznać

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawy post, miło się czegoś o Tobie dowiedzieć :)
    Obserwujemy? Daj znać u mnie :)
    girl-with-passion.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Gram na keyboardzie, kocham występować na scenie. Mam duży dystans do siebie. Prawie zawsze jestem uśmiechnięta. > intrygująca osobowość artysty xD ?
    No ja też lubiłam kiedyś występować na secenie , ale wraz ze mianą szkoły, mimo moich starań nauczyciele jakoś niechętnie podchodzili na wysyłanie kogokolwiek do konkursów. Rozwijaj swoje pasje i nie rezygnuj z marzeń! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie punkty opisują mnie haha :D

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń