sobota, 6 sierpnia 2016

#THIS IS ME

 Cześć wszystkim !


   Pewnie większość osób zanim postanowiły założyć bloga, zamęczały się pytaniami czy to na pewno dobry pomysł. Ja również do nich należę, ale kilka dni temu pomyślałam sobie, co właściwie stoi mi na drodze? Co jest dobrym powodem, żeby nawet nie spróbować?
Owszem, zdobycie obserwatorów, komentarzy, czy zainteresowania blogiem, to nie lada wyzwanie, ale czy jest to wystarczająco duży powód, aby nawet nie spróbować? Przekonałam się, że nie. Bo jakby nad tym pomyśleć, to nawet nie założyłabym Instagrama, bo bałabym się, że nie będę miała wielu komentarzy, polubień, czy obserwacji. Odpowiednie nastawienie do wyzwań, bo jakby nie patrzeć, założenie bloga, jest to wyzwanie, powinno być inne. Powinniśmy pomyśleć, czy warto ograniczać się z tak błahego powodu, odpowiedź oczywiście, to nie, nie warto. Trzeba wziąć się w garść i zrobić krok do przodu, nie zapominając oczywiście o wielkim uśmiechu na twarzy :)




   Ale chwila, pewnie zastanawiacie się, kim właściwie jestem  i co tutaj robię. 
Otóż, nazywam się Klaudia Dolasińska i mam 14 lat, mieszkam we Wrocławiu
i przedstawiam Wam mój blog :
,, Lucky Eyes " .
A Wy?
Co chcielibyście zrobić?
A może już spróbowaliście czegoś nowego ?
Napiszcie w komentarzach o swoich wyzwaniach, podjętych wcześniej lub teraz ;-)

W następnym poście lepiej poznacie mnie i cały mój świat :)


Do zobaczenia ! 


69 komentarzy :

  1. Powodzenia w prowadzeniu bloga no i witam w blogosferze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam na blogosferze :) Życzę powodzenia ♥
    A tak właściwie, to uważam ze gorszy stresik jest wtedy, gdy zakłada się kanał na yt :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Pewnie tak, ale obie te rzeczy potrzebują organizacji i przede wszystkim chęci ;)

      Usuń
  3. Cześć :) fajnie że jednak zdecydowałaś do nas dołączyć! :)
    Życzę sukcesów, satysfakcji z pracy i systematyczności! :P

    http://k-jot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Też się cieszę ;) Dziękuję, wzajemnie ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Widzimy się po Twoim powrocie ! <3

      Usuń
  5. Spróbowałam wrócić na bloga.
    Zobaczymy co z tego wyjdzie :)

    http://tiffuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana moja💕 Wspieram i czekam na kolejny wpis💘😌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja 💓 Dziękuję, niedługo się pojawi, obiecuję! 💞�

      Usuń
  7. Witaj w blogosferze! Powodzenia i wytrwałości w blogowaniu! :)
    othersideofdiy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie łapię po co w ogóle się zadręczać takimi głupimi pytaniami. Chcesz to zakładasz bloga, nie to nie. Życzę jedynie wytrwałości, bo większość to po miesiącu, dwóch rzuca blogowanie, bo nie mają o czym pisać.

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda mi się dłużej utrzymać ;) Dzięki za opinię :)

      Usuń
  9. Powodzenia w blogowaniu :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    DREAMSSTATION- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Blogowanie to naprawdę dobra zabawa :) Życzę Ci powodzenia w tej przygodzie i żebyś była tu jak najdłużej ;)
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i już wchodzę na Twojego bloga! :)

      Usuń
  11. cudownie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam, że to nie tylko pozory :P Można zaobserwować :)

      Usuń
  12. Powodzenia w blogowaniu życzę :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj w klubie! Powoddzenia! zapraszam do wspolnej obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  14. Witamy Kochana w blog sferze :) Moim zdaniem to bardzo fajna forma zabicia wolnego czasu :) powodzenia i główki pełnej pomysłów.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia ci życzę! Mam nadzieję, że uda ci się cos osiągnąć :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiada się bardzo fajny blog, miło Cię tu widzieć! :) Czekam na dalsze wpisy i życzę powodzenia oraz dużo weny!
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia w pisaniu bloga :D
    Czekam na więcej postów :)

    grlfashion.blogspot.com
    Odwdzięczam sie za każdą obserwacje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie więcej postów, będą mniej więcej co tydzień :)
      Dziękuję ;)

      Usuń
  18. Powodzenia w prowadzeniu bloga!
    Czekam na więcej wpisów :)

    Pozdrawiam,
    Kinga z thefashionandmyself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja jestem Emi i życzę Ci powodzenia! :*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia i wszystko powolnymi krokami da się zrobić!:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Witamy w naszej rodzinie ^-^ Na samym początku powiem że:
    1) Warto mieć jakiś fajny deisign bloga. Jest dużo osób które je robią za darmo. Musisz poszukać na blogach idp. Np. ja robię xD
    2) Na samym początku nie polecam bawić się w obs/obs, bo jeśli liczą się dla ciebie tylko liczby..
    3) Jestem tak wgl. Weronika (y) Ta informacja była na 100% potrzebna xD
    4) I wgl. Witamy się w Blogsferze!
    ~~~
    taaa, ^^
    Powodzenia w pisaniu bloga ^-^
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekaw post.
    Pomysł na założenie bloga jest zawsze dobry :D
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/2016/08/basnie-folwark-zwierzecy.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę Ci niegasnącej weny i wiernych czytelników ;)
    (jeżeli masz problem z designem bloga, mogę pomóc)
    Hardkorowo Normalna

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia w blogowaniu! Zapowiada się tutaj u Ciebie bardzo ciekawie ;) zostaje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, a zostać warto ! ;) Dziękuję :*

      Usuń
  25. Witamy w rodzinie :) Zapowiada się ciekawie :)

    Pozdrawiam, panisarencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Dokłądnie, najważniejszy (i najtrudniejszy zarazem) pierwszy krok:) A później z górki! Powodzenia:))

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie się przedstawiłaś! W takim razie nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci wiele motywacji do pisania i powodzenia. I pamiętaj, że każdy kiedyś zaczynał w blogsferze! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za ciepłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Super i życzę powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj w blogosferze!
    Na samym początku chciałbym Ci życzyć wytrwałości, weny i oczywiście wielu czytelników
    Powodzenia!
    https://jestemtwoimbratem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Życzę powodzenia w blogowaniu, wytrwałości, wielu pomysłów i jeszcze więcej czytelników :)

    https://agusophy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny wpis. Masz racje trudno jest na początku wiele razy myślałem żeby rezygnować ale mam z tego taką zajawkę że nie umiem zrezygnować :)
    pozdrawiam
    http://anthonytom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Powodzenia w blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Życzę powodzenia. Powiedzmy, że ja również zaczęłam blogować i staram się robić to coraz lepiej.

    W międzyczasie zapraszam do mnie
    http://nati-nataliii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Cieszę się, że założyłaś bloga mycho! Wiesz, że możesz na mnie liczyć jak będziesz potrzebować pomocy! Wytrwałości no i nareszcie witam w blogosferze ♥ Ta sfera to zajebi*** miejsce, haah :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. W pisaniu bloga komentarze i obserwacje nie są najważniejsze. Mają sens tylko wtedy, gdy są szczere. Tego Ci życzę w dalszym blogowaniu.

    ;)

    http://naszymi-oczyma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. gratuluję założenia bloga! i życzę powodzenia w blogowaniu :) przede wszystkim wytrwałości i wielu czytelników
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Piszę bloga z pasji, by ludzie mogli zapoznać się z moją twórczością, wyrazić o niej opinię. Każda opinia jest dla mnie na wagę złota. Dokładnie czytam każdy komentarz co pomaga mi ulepszyć opowiadanie.
    Moje wyzwanie na lato - wyrobić figurę. Zrealizowane w 80% ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Na pewno będę często zaglądać na twojego bloga.
    Już go obserwuję.

    http://allthoughtsofordinarygirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń